I've got a secret

Godmorgon på er! Om man nu kan säga så haha. Lyckades somna vid 2 inatt. Sen väckte päronen mig klockan 1 idag. Sen dess har jag bara legat i sängen och ätit lite frukost. Orkar inte göra något. Mår typ bajs. Men men, får försöka vila så mycket som möjligt så att jag blir frisk snart. Haha ska försöka låta bli att prata och sjunga. Blir ju inte bättre av det heh.
.
Dagens planer blir nog att ligga kvar i sängen. Spela lite pokemon och kolla på serier. Det blir nog bra sörru.
.
Juste tack alla underbara som läser min blogg och kommenterar så mycket, pöss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

In och checka min underhållande blogg. Anmäl dig även till Veckans blogg, då du (om du vinner) får ta del av alla mina 500 läsare PER DAG! Det går mycket snabbt och är enkelt..

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/01/29/...06633-veckans-blogg/



:D

2012-02-04 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0